فتح مسیر کوهستانی حاجی آباد بندرعباس

مسیر کوهستانی با لاتر از شهر حاجی اباد مسافت زمینی 173کیلومتر و مسافت هوایی116کیلومتر توسط اینجانب جواد کهنی در حضور حاج امید صفای پور هومن امیدی و حمید علیپور برای اولین بار در شهر بندرعباس فتح شد. با تشکر از اعضای کلوپ کبوتران مسافتی هرمزگان  که اینجانب را همراهی و کبوتران را مهر کردن.





نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام غ سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.eshghbazanshomal.blogfa.com

با سلام خدمت شما استاد گرانقدر
سرایی زیبا و پر محتوا دارید بنده هم سرایی دارم کوچک و نو ساخت خوشحال میشوم به ما سری بزنید و مارا با نظرات سازنده و راهنمایی های ارزشمندتان یاری کنید و همینطور در قسمت لینک جایگاهی بدهید
با اجازه شما لینک شدید
با سپاس فراوان
http://www.eshghbazanshomal.blogfa.com

سلام بهرام جان ممنونم به وبلاگم سر زدید با ارزوی موفقیت برای شما. چشم حتما شما رو لینک میکنم

مهرداد جلیلی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام جواد جان بهت تبریک میگم و خیلی خوشحال شدم که به خواسته خودت رسیدی. ایشالا همیشه موفق و پیروز باشی.

سلام مهرداد جان ممنونم بابت تشکر شما البته مسافت زیادی نبود ولی برا ما تازه کارها شرینه دیگه

کلوپ کبوتران مسافتی آذربایجان پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ب.ظ http://pkabotar.mihanblog.com

سلام خسته نباشید
اقا اجازه هست لینکتان کنم؟
اگه ممکنه لینکم کنبد و به وبم تشریف بیارد دیدن کنید
و نظر بدبن و این که اجازه لینک میدید.منتظرم

سلام در خدمتم دوست عزیز مشکلی نداره خوشحال میشم شما رو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد