کبوتر سمت راست با نام یاغی و کبوتر سمت چپ ماده بزک اولین کبوتران مسافتی هستن که من را مجاب به پرورش این نوع کبوتر کردن یاغی 180 کیلومتر و ماده بزک 240 کیلومتر مسافت رو طی کردن وبه خانه برگشتن البته ماده بزک بعد از 9 روز به خانه برگشت و نر (یاغی) بعد از 3 ساعت.



نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ق.ظ http://secret-man.blogfa.com

سلام.من که یه عمر دوستدار کبوتر بودم تا اینکه پاییز ۹۲ کبوتر آوردم ای دل غافل دیدم بهش آلرژی دارم تا به خودم اومدم دیدم ۴ ماهه دارم از بیماری ریوی و کلی تپش قلب رنج میبرم در نهایت فروختمشون..........اما بازم مهر کبوتر به دلمه.........

سلام رضا جان خدا خودش قدرت بده که بتونی با این قضیه کنار بیای ولی هیچ چیز واجبتر از سلامتی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد