جوجه ماده انگلیس( اکبر بیگی)

کبوتر هیچ پره ای که تا حالا پشت بام رو ندیده بود و از ترس گربه برای اولین بار پرواز کرد وگم شد بعداز گذشت 3 روز خودش به خانه بازگشت این هم یکی دیگر از نشانه های هوش بالای کبوتر مسافتی.

نظرات 6 + ارسال نظر
قاسم مرادی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://racingpigeon.ir

سلام جواد جان شما لینک شدید ولی بدون اسم هستید لطفا یک اسم در اختیار بنده قرار دهید تا بر روی ساایت بنویسم

سلام قاسم جان ممنونم (جواد کهنی نامجو) رو بذار برای اسم میگم .چه خبر از دوستان گلمون تو خوزستان

علی عباسی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

دوست گرامی آقا جواد با سلام و کلی احترام.
هر عزیزی که در این راه موفقیت بزرگی کسب کنه برای من نوعی غرور و خوشحالی رو به ارمغان می اره پس امید وارم که تو این راه تو هم پیروز و سربلند باشی.علی عباسی

سلام شما لطف دارید برای شما هم ارزوی موفقیت میکنم انشالاه شما هم در مسابقات دلیجان شرکت کنید و جزو بهترینها باشید

محمدعباسی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

باسلام خدمت شمادوست عزیز اقای جواد امیدوارم که همه بچه های بندرعباس درتمام کارهایشان پیروزوسربلندباشندجوادجان خوشحال شدم که بلاخره دوستان خوبتون همین عزیزانی که اسمشون رونوشته بودی باشم همکاری کردن جوادجان امیدوارم که این مسابقه که اولین مسابقه شماست اولگویی باشه برای سالهای بعد جوادجان بادوستان برنامهای برای هرجه بهتربرگذار شدن این مسابقه بریزید نظرمن اینه که ادمه بی جنبه روتومسابقه راه ندیدچون دردسرمیشه

]چشم رفیق گلم حتما" از نظرات ارزنده شما استفاده میکنم و برای شما هم ارزوی موفقیت میکنم . با ارزوی کسب مقام برای شما دوست گرامی در مسابقات اهواز.

احسان یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

آرزوی موفقیت می کنم واست جواد جان. وبلاگ خوبی داری

سلام احسان ممنون که به وبلاگ سر زدی نظر لطف شماست

ساخت پلاک اکبر بیگی09133357790 سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام مهربان خسته نباشی اگر میشه عکسهای کبوتر های مسابق را توی سایت بگذار.ممنون

سلام چشم اکبر جان تو اولین فرصت میذارمشون

سیاوش شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

من.. کبوتر مسافتی المانی از دضفول..20 عدد اوردم.. پر همرو کشیدم تا حدود یک ماه بیشترشو دیگه نمیدون پر اوردن..هر کدومشون کمکم5 یا 4 یا3 روز بیرون بودن 12 تاشون برگشت . بنظرت کبوتر های هستن که..شرطی بزارمشون جایی.. بر گردن.. همه سر که ای ان سینه پهن. دو کوتاهچشم های بزرگ خلاصه بقول بچه ها ارازلن..

سلام دوست عزیز ممنونم به وب من سر زدی شما ساکن کجا هستید فاصله تا دزفول چقدره در ضمن کبوتر پلاکی رو باید دید تا بشه نظر داد دوست داشتید تماس بگیرید در خدمت شما هستم 09355532590

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد