راه کش کبوتران به همراه تفریح در کوهای سیخوران( بندرعباس) 91

نظرات 3 + ارسال نظر
M.Ahaz دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

بابا خوشتیپ

سلام مهدی جان شما لطف دارید .به خوشتیپی شما که نمیرسیم. بابت تمام زحماتت از همین جا تشکر میکنم .

hafez شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://zbx.ir

جواد جان خودتوکه زیارت کردیم کاش چند عکس از پرواز کبوترهات تواین راهکش هم میزدی موفق باشی

سلام حافظ جان من سه فیلم از راهکش کبوترام دارم 85 کیلومتر 180 کیلومتر و240 کیلومتر الان در حال مسافرت و کسب اموزش وتجربه واشنایی از نزدیک بادوستان کبوتر باز کشور هستم انشالاه به محض برگشت به بندر عباس براتون میذارم فیلمها رو. با تشکر از اینکه به وبلاگ برادر کوچیکت سر زدی.

امین زاهدی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام اقا جواد مشالا کبوترا خوبی جمع کردی انشالا که جواب میگیری اگر کبوترا یاری کنن تا انجای که گم شن میبرمشون چه 1کیلومتر چه هزارتا چون تمام کبوترامو از دو جفت کبوتر دارم وناراحت نمیشم اگر نیان چون پدر مادرشونو دارم امیدوارم به بندر عباس برسم بیام یه سریهم به شما وعلی موسی زاده بزنم

سلام به امید خدا قهرمان میشی برآ جشن قهرمانیها هم علی موسی زاده رو میاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد