عکس تعدادی از دوستان

عکس تعدادی از دوستان عزیزی که از طریق اینترنت با آنها آشنا شدم
و افتخار آشنای و دیدار از نزدیک با آنها را داشتم
جناب حاج مهدی ساجدی- سعید کولیان  آبادان  

جناب آقای سعید کولیان - آبادان  (وبلاگش
)



جناب آقای قاسم مرادی - آبادان ( وبلاگش )



جناب آقای اکبر بیگی - ساخت پلاک کبوتر . زرین شهر ( وبلاگش )




جناب آقای حسین و علیرضا صفائی - زرین شهر ( وبلاگش )



جناب آقای محمدرضا راهداری - تهران ( وبلاگش )






جناب آقای شهرام راکی - مسجد سلیمان



یکی از کبوتران خوب آقای شهرام راکی

نظرات 4 + ارسال نظر
اکبر بیگی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام جوادجان رسیدن به خیر .
امیدوارم که این مسافرت به شما خوش گذشته باشد من هم از دیدن شما خوش حالم شدم.

چاکرتم اکبر جان انشالاه شما تشریف بیاری بندر عباس در خدمت خودت وخانواده محترم باشیم .کبوتر تنها وسیله ای بود که دوست وبرادر گلی مثل شما داشته باشم درود .

قاسم مرادی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.racingpigeon.ir

جواد جان دستت درد نکنه بابت وبلاگت رو به پیشرفت هستی

موفق باشی

سلام کوکا قاسم خودم ممنونم شما لطف دارید انشالاه با کمک شما دوستان یک روز بتونیم تو ایران فدراسیون داشته باشیم .

آقاارشیا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://arshyaboy.blogfa.com

عکس کفتر جدید بذار

حامدم جواد جان

سلام چشم حامد جان

علی شاهین پور چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ق.ظ http://palakitabriz.blagfa.com

سلام برجوادآقای گل لطفا من روهم لینک کنید
palakitabriz.blagfa.com

سلآم چشم حتما لینک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد