اطلاعیه


توجه  توجه           با سلام خدمت دوستان             توجه  توجه


لینک گزارش: link


                                                                 

مسیر بندر افتاب تا بندر عباس که مسافت زمینی ان300 کیلومترو مسیر مستقیم یا هوایی ان236 کیلومتر هست به عنوان اولین مسابقه استان هرمزگان در اسفند1392 توسط اعضای کلوپ کبوتران مسافتی هرمزگان در تاریخ1392/5/6 به تصویب رسید. علاقه مندان  جهت ثبت نام برای شرکت در مسابقه با افراد زیر تماس حاصل فرمایند.مهلت ثبت نام جهت شرکت در مسابقه تا تاریخ۹۲/۷/۱  میباشد.

 

احمد ابطحی:09177675717

هومن امیدی:09394892912

جواد کهنی:09355532590


تاریخ : 92/03/23

  اینجانب جواد احمد کهنی ساکن شهرک شهید نامجو بندر عباس قصد دارم برای اولین بار در استان مسابقات کبوتر پلاکی را با کمک تک تک شما عزیزان هم شهری راه اندازی کنم و در راستای این حرکت با چند تن از دوستان از جمله اقای صفای پور(حاجی) و اقای هومن

امیدی صحبتهای داشته ام از همین جا از همیه دوستان علاقه مند به شرکت در این

مسابقه دعوت میکنم برای شروع و استارت این مسابقه و بحث وتبادل نظر در مورد مسیر

ومسافت این مسابقه ما را یاری کنند وبه دوستانی که دسترسی به اینترنت برای انها

مسجل نیست را مطلع کنند . با تشکر و ادای احترام برای تک تک بزرگان این رشته در استان

هرمزگان .هر گونه نظر عقیده و مشاوره شما بیان و مورد استقبال هست . لطفا" اطلاع

رسانی کنید.


جواد کهنی نامجو 09355532590


نظرات 26 + ارسال نظر
علی شیبانی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

سکونت:مشهد

سلام علی جان ما در خدمتیم

علی عباسی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام بخدمت جواد عزیز و همه بچه های خوب شهر بندر عباس و هومن امیدی.
امید وارم که مثل قبل سر بلند و پیروز باشید

سلام اقای عباسی ممنونم از لطف شما .

سازنده پلاک بیگی09133357790 دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام به بزرگان وعشق بازان بندر عباس برای مسابقه تبریک می گویم امیدوارم شرکت کنندگان با مسولین خو ب همکار کنند .به امیدروزخوبه مسابقه شما.

سلام اکبر جان ممنونم من پیشنهاد این مسابقه و رقابت رو دادم با چند نفر از دوستان هم صحبت کردم ولی متاسفانه تا این لحظه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و همکاری لازم به عمل نیومده.

علی عباسی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

آقا جواد عزیز سلام خودت که برای من حکم استادی داری و با کوله باری از تجربه حتما برای برگزاری مسابقه در یک کلاس عالی از تجربیات ارزنده دوست عزیز و گرامی آقای هومن امیدی نیز بهره مند شو که امید وارم موفق بوده و باشید.فقط ای کاش مشکل گرما و شرجی بودن در شهر بندر عباس نبود آنوقت من یکی مطمئن بودم که چه رکورد های را به ثبت می رسوندید .موفق باشید

سلام خدمت دوست گرامی اقای عباسی چوب کاری فرمودید .هومن و بچه های کلوپشون از دوستانم هستن و باهاشون در تماس هستم وداریم همگی سعی میکنیم با کمک و همفکری هم یک مسابقه ورقابت دوستانه وسالم وهدفمن در بندر عباس برای اولین بار ایجاد کنیم

ارشیا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ http://arshyaboy.blogfa.com

سلام جواد جان ممنون بابت حضورت تو وبم و نظرات خوبت ///

جوادجان لینکت کردم بقیه هم بیان از وبلاگ قشنگت دیدن کنن

سلام وظیفه بود من درخدمت شما هستم

محمد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام جناب آقا جواد هم استانی خوبم (قابل توجه شما)امید وارم که خوب باشید.به شما باید تبریک بگم و اونهم بخاطر عضویت در انجمن کبوتران مسافتی ایران البته انجمنی که از همین حالا با منم منم گفتن و اونهم فقط با هدف اعلام موجودیت و فروش کبوتران و یا بعبارتی کلاه براداری و سو استفاده فعالیتش رو داره شروع می کنه.اصلا من موندم این ادم (راهداری)واقعا ویا رسما احمق تشریف داره و فکر کرده که بقیه رو هم می تونه خام کنه غافل از اینکه همه به موجودیتش کاملا آگاه هستن.نه برای من بلکه بری همه جای سئوال داره که آخه کی تو رو تو این کار قبول داره ؟سابقه تو تو همون کلوپ کبوتران تهران معلوم شده و چه درخششی بجا گذاشتی اونهم با آبرو ریزی های که از خودت بجا گذاشتی .این قبیل حرکت ها بسیار خوبه اما برای کسانی که از اعتبار و تجربه و انسانیت بالایی در بین دیگران برخوردار باشند و در ثانی شخص به تنهایی هیچ وقت نمی تونه برای تاسیس این قبیل کار ها تصمیم گیری کنه در جایی که هزاران نفر کبوتر باز حرفه ای و با تجربه وجود دارن تو یک نفر با چه مجوزی به خودت اجازه دادی که در مورد دیگران تصمیم بگیری ؟آیا همه تو رو قبول دارن؟ تو اول صبر کن تکلیف مسابقه تهران اصفهان که به همه قول دادی رکورد بیاری ثابت بشه بعد عرض اندام کن البته نه من بخدا همه می دونن که کبوتران تو حتی از وسط اتوبان تهران قم هم بر نمی گردن برای همه مثل روز روشن هستش که داری یک جور هایی فکر ها و داستان مسابقه رو با این قبیل کار ها(تاسیس انجمن)از ذهن دیگران پاک می کنی و حتما اینو هم بدون که اگه به هر دلیل تو این مسابقه نتونی حرف هاتو ثابت کنی اونوقت چه شود. تجربه که نداری کبوتر خوب هم که نداری به همه هم گفتی که مهندس هستی کدوم صفت تو بدرد این کار می خوره ؟این حرف هارو گفتم که بفهمی همه رو مثل خودت خررررررر بحساب نیار دوستان همه داری شعور و درک و فهم هستن. برای فروش کبوتر و پول در آوردن دست به هر کاری می زنی اما غافل از این که آدمهای بزرگی مثل آقای بیگی و...........هیچ وقت تحت تاثیر افکار پلید تو حسود و کلاش قرار نمی گیرند نمونش آقای امید مسلمی از میانه. محمد از بوشهر

سلام دوست خوبم اقای علی عباسی من بارها به عنوان برادر کوچک شما گفتم اگر مشکلی با اقای راهداری یا هر شخص دیگری دارید مستفیم با هم رو در رو بشید این وبلاگ برای کسب تجربه و تبادل اطلاعات در زمینه کبوتر مسابقه طراحی شده من اگر نظرات شما رو نمیگذارم بخاطر اینه که شما هر دفعه با یک اسم و شهر خود را معرفی میکنید

hafez سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://zbx.ir

سلام
جواد جان خسته نباشی در مورد برگزاری مسابقه و اینکه دوستان میل زیادی به کار شما نشان نمیدن باید عرض کنم که شما باید استارت کار رو بزنید و تاریخ و مکان مسابقه رو تعیین کنید هر چند با شرکت کننده های کم و بعد خواهید دیدکه همه با شما همراه شد امیدوارم موفق باشید .

سلام حافظ جان من پیگیر این مسابقه هستم خدا خودش میدونه که هدفم کسب مقام و رتبه نیست فقط میخوام استارت این حرکت زده بشه . مرسی از نظرت حافظ جان

قاسم مرادی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.racingpigeon.ir

سلام جواد جان

احسنت به تو جوان پر انرژی , جواد جان همینطور که جناب حافظ فرمودند نگران این نباش که تعداد شرکت کننده کم است شما به آینده نگاه کن مطمئن باش که خیلیها هستند که باشنیدن این اخبار مسابقات تحریک میشن و روحیه میگیرند که خودی نشان دهند اینجاست که محصول زحماتت رو دریافت میکنی زمانی که کلوپ ما فعالیت خودش رو شروع کرد باورت نمیشه از سه نفر شروع شد و اولین مسابقه اگر اشتباه نکنم 23 نفر شرکت کننده داشت که تا الان چیزی حدود 82 نفر شرکت کننده داریم و با این تعداد شرکت کننده مسابقه جذاب تر میشه
جواد جان به آیده فکر کن و نا امید نشو حتی اگر شرکت کننده ها کمتر از 10 نفر بودند

موفق باشید

سلام قاسم. با انرژی دادن شما و بقیه دوستان سعی خودم رو میکنم ممنونم از همکاری شما دوست گرامی

حاج مهدی ساجدی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.pigensrasing.com

جناب آقای جواد کهنی
از شما دوست عزیز که در حال برداشتن گامی بزرگ در زمینه برگذاری مسابقات در استان هرمزگان مییاشید تشکر وقدر دانی میکنم وامیدوارم بتوانید با موفقیت مسابقه پرهیجان وسالم برگذار نمایید ف برای همه دوستان از جمله کبوترداران استان همیشه گرم هرمزگان آرزوی موفقیت میکنم .

سلام خدمت حاج مهدی ساجدی عزیز . ممنونم به وب من سر زدید بابت حمایت و دلگرمی شما کمال تشکر را دارم و برای شما و تک تک بچه های ابادان ارزوی موفقیت را دارم.

امین یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

دوست خوبم آقا جواد گل و گلاب این چندمین کانتی هست که برای آقای راهداری نوشتم اما چاپ نکردن دلیلش هم کاملا واضح و مشخص هست خودتون قضاوت کنید.ممنون آقای راهداری سلام.ممنون از اینکه کامنت منو چاپ نکردی چون دوستان گفته بودند که چاپ نمی کنی اما اینو بدون که ماه هیچ وقت پشت ابر نمی مونه و کم کم اکثر دوستان کاملا به هویت اصلی تو پی بردن اونهم زمانی که برای مسابقه با آقای عباسی تند و تند تفره می رفتی و با زبان بی زبانی به همه گفتی که همه هارت و پورتم الکی بود و حالا هم که از طریق آقای ولی حسینی و آقای مهدی ساجدی دست به دامن اکبر بیگی و دیگر دوستان شدی که :کامنت های مربوط به راهداری رو چاپ نکنید فکر می کنی هیچ کس خبر نداره بخدا همه تو این مملکت فهمیدن که کی و چی هستی تا تو باشی که دیگه از این کار ها نکنی .راستی آقای عباسی بهمراه هم تمرین هایش هم برای مسابقه ثبت نام کردن فقط و فقط بخاطر تو این کار رو کردن چون اصلا تا به امروز بدنبال اینگونه مسائل نبودن و فقط برای خودشون تمرین می کردن و اینو می دونی که شرکت تو این مسابقه برای شخص تو یعنی چی؟البته که خودت بهتر میدونی و باید به همه ثابت کنی که آقای عباسی کبوتر آشغال داره و دورغگو هم هست که همه جا نشستی و پشت سرش گفتی .واقعا برات متاسف هستم در جائیکه می تونستی بهترین آدمها رو برای خودت نگه داری حالا بهترین دشمنان رو برای خودت پرورش دادی که هر کدام از کبوتر داشتن برای خودشان غولی هستند.و در پایان بقول آقای عباسی که همیشه به همه میگه:سعی کن همیشه خودت باشی نه دیگران(تو هم خودت باش نه ولی حسینی و حاج مهدی ساجدی)بدرود و موفق باشی و در پناه حق

سلام دوست خوبم اقای علی عباسی من بارها به عنوان برادر کوچک شما گفتم اگر مشکلی با اقای راهداری یا هر شخص دیگری دارید مستفیم با هم رو در رو بشید این وبلاگ برای کسب تجربه و تبادل اطلاعات در زمینه کبوتر مسابقه طراحی شده من اگر نظرات شما رو نمیگذارم بخاطر اینه که شما هر دفعه با یک اسم و شهر خود را معرفی میکنید

محمدرضا راهداری دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ http://pigeonworld.blogfa.com/

درود بر شما
آقا جواد گرامی من بارها و بارها گفتم که آقای عباسی و محمد از بوشهر و دیگر نظراتی که بر علیه بنده هستن از یک نفر میباشند که خوشبختانه شما با پیگیری کامپیوتری که انجام دادید متوجه شدید که IP تمامی نظرات از یک مکان ارسال میشه . اون هم از تهران (جاده مخصوص کرج) . خب آقای عباسی دیگه بسه بیا پهلوی من و معذرت خواهی کن . دیگه همه تو رو شناختن . قول بده دست از این کارات بردار تا اسمتو بیارم توی کلوپ . بهت کمک هم میکنم . از اکبر بیگی آبی برای تو گرم نمیشود . اگه کسی دوست تو باشه همین من حرومزاده هستم .
بازم ممنون آقای کهنی

من کاری نکردم انشالاه که این موضوع همین جا تمام بشه و اقای عباسی هم که از عاشقان کبوتر هست با تلاش درمسابقات در زمین مسابقه به همراه اقای راهداری از خجالت هم با ثبت رکردهای عالی در بیایند

[ بدون نام ] دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

اقاجوادسلام من نمیدونم تهرانی هاازکی پلاکی باز شدن که این قدر براهم کورکوری میخونندداره به همه سابت میشه که اقای راهداری این انسان زحمت کش که برای رشد این ورزش زحمت میکشه رواین قدر اذیت میکنندوبااین حرفهای بی ربط وزشت مانع ازانجام کارهایش میشونداقای عباسی بایدازکارهای که میکند خجالت بکشه وبایدبدونه که اینجوری بجایی نمیرسه اقاجواد خواهش میکنم که نظربندروثبت کن ممنون ازشما

سلام اقای محمد اهوازی من همه نظرات رو میذارم خیالتون راحت

علی عباسی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

با سلام.آقا جواد هر گردی گردو نمی شه بر پدر و مادرش لعنت اگه من حتی روحم از این قضیه خبر داشته باشه.من از هیچ کسی نه ترس و نه خرده شما هم خواهشن اینقدر زود قضاوت نکن و کاسه داغتر از آش نشو .فقط جهت اطلاع بگم که آقا محمد از بوشهر که در تهران مشغول ادامه تحصیل هستند در حال حاضر در شرکت پارس خودرو در حال گذراندن دوره کار آموزی می باشن اینو گفتم که بدونی قبل از هر صحبتی کمی احتمالات رو هم در نظر داشته باشی.
اما شما آقای راهداری کسی که باید نه تنها از من بلکه از دیگران به خاطر دروغ و حقه بازی عذر خواهی کنه من نیستم اون تو هستی اون کلوپی هم که اینقدر بهش می بالی که هیچ کس توش نیست ارزونی خودت و جد آبادت من بشکر خدا مثل بعضی ها کاسه دور قاپچین نبودم و در مورد آقای بیگی هم باید بگم که دوستی من و آقای بیگی ربطی ب تو و دیگران نداره حد اقال اکبر بیگی دروغگو و حقه باز نیست و خیلی هم مرد هستش از این می سوزی که کسی نتوسنه رکورد بیگی رو بزنه؟و اما در مورد کلمه حرومزاده خود تو برای اولین بار از این الفاظ استفاده کردی و به همه یاد دادی پس ناراحت نباش.
آقا جواد فقط یادت باشه که یه جورایی خودت رو مدیون من کردی و بخدا حلال نمی کنمت .

علی عباسی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

قابل توجه شما آقا جواد و همه اون کسانیکه سر شون مثل کبک تو برف کردن) اول اینکه سلام نمی کنم چون آدم نیستی و ارزش سلام کردن رو هم نداری و بعدش اینکه اون بالا اسم من هستش نه اون کسانی که از تو حالشون بهم می خوره و پشت سر من هر کجا می شینی و میگی:تمام کامنت های که با اسم دیگران برای تو می نویسند کار علی عباسی هست پس خوب گوشهات رو باز کن :من اصلا از نوشتن این کامنت ها هیچ خبری ندارم و تنها بعضی اوقات مثل دیگران می خونم قبلا هم به همه گفتم که تو کامنت ها اسمی از من برده نشه اما مثل اینکه تو تنت می خواره که بچه ها را با چرت و پرت گفتن تحریک کنی خواب این هم مشکل خودت هست نه من و حالا هم بهر حال و بهر طریقی که شده متوسل شدی به آقا جواد کهنی که حتی معنی اسپل ای دی رو هم نمی دونی چی هست یک جوررایی می خوایی بنام من تمام کنی اما کور خوندی چون همین آقا محمد از بوشهر با آقای بیگی قبلا تماس داشته و در حال حاضر در تهران مشغول گذراندن دوره کار آموزی در یکی از شرکتهای صنعتی می باشد و روز مسابقه که اگه وجود اومدن رو هم داشتی که می دونم نداری حتما حتما از نزدیک با ایشون روبرو خواهی شد. . قبلا هم گفتم اون کسی که نه تنها از من بلکه از همه باید عذر خواهی کنه تو هستی نه من کسیکه با دروغ وحسادت و منم منم گفتن همیشه سعی در این داشته که بزرگ دیگران باشه و اما غافل از اینکه :هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.
اون کلوپ مثل خودت آشغال هم ارزونی خودت و جد آبادت .من مثل تو عقده کلوپ و سایت ...ندارم بدبخت نزدیک به 7 ساله که دارم تنها این راه رو می رم و فقط و فقط برای خودم نه آشغالی مثل تو که به یک نحوی سعی در خود نمای از طریق سایت و تلفن داری البته که فقط برای بزرگ نمایی و فروش کبوتر که خودت هم بهتر می دونی واقعا موندم با چه رویی با دیگران در ارتباط هستی و با چه زبانی پشت سرم غیبت می کنی تو از یک زن هم پست هستی حتی وجود شرکت در یک مسابقه رو با من هم نداشتی منی که بقول خودت دروغگو کلک و کبوترای آشغال دارم این برای تو بهتریت فرصت بود که زهرت رو بریزی پس چی شد؟بخدا همه متوجه شدند همین دیشب یکی از دوستان که حتی تا بحال یک بار هم با من تماس نداشت از طریق یکی از دوستان که شماره منو در اختیارشان قرار داده بود بمن زنگ زد و فقط در مورد شخص تو صحبت می کرد و اینکه می گفت چه موجود کثیفی هستی که بقول خودت از سال 1355کبوتر داری می کنی اما با این همه ادعا حاضر نیستی یک مسافت کوتاه هم مسابقه بدی دلیلش رو هم همه فهمیدن و تو هم سعی نکن با استفاده از دیگر کلمات هدف رو توجیه کنی.تا به امروز برای هیچ کسی هیچ ادعایی نکردم جز تو .راستی عکس جوجه های دو رگی که گذاشتی رو بردار و بیشتر از این خودت رو کوچیک نکن این کبوتر هایی که تو داری از وسط اتوبان تهران هم بر نمی گردن اگه قول بدی که نه دروغ بگی و سعی کنی که از این پس آدم باشی منهم می بخشمت و یک جفت از بهترین جوجه هامو بهت می دم که نظیرش هیچ کجا نیست. پس ّهر موقع آدم شدی پیش همه می تونی از کبوتر داری صحبت کنی.علی عباسی از تهران

اقای علی عباسی به من هیچ ربطی نداره که شما با اقای راهداری مشکل دارید ولی این وبلاگ شخصی هست و تمام مطالب و ان به شخص مستقیم من مربوط میشه من که گناهی ندارم فقط متوجه شدم تمام کامنتهای که بر علیه اقای راهداری هست با ای پی شما که همان ای پی ایران خودرو هست گذاشته شده . اگر هم دوست دارید . در مورد انجمن هم من هم به عنوان یک عضو کوچک تمام تلاشم را میکنم تا بقیه دوستان بتوانند در اینده استفاده کنند . به اون دوست بندر عباسیتون هم بگید جواد کهنی هیچ وقت دنبال مقام در انجمن نیست و به عنوان یک عضو عادی تلاش خواهد کرد خیالتان راحت.اصلا" غصه نخورید . من فقط برای دل و عشق خودم تلاش میکنم . در ضمن ما توی انجمن یک نماینده داریم اقای هومن امیدی که مورد تایید من وخیلی از دوستان در بندر عباس هست.

محمدرضا راهداری سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://pigeonworld.blogfa.com/

آقا جواد گرامی معذرت میخوام
علی عباسی میگه کلوپ تهران کسی توش نیست . اولا تهران پلاکی باز کم داره دوما نمیدونم آقای مهندس قرایی و گنجه ای رو ایشون حساب کردن یا نه . سوما این رکورد مسابقات کبوتر که شما ازش دم میزنی چطور افتاده دست بچه های زرین شهر ؟ فکر کنم شما از رکورد بچه های شوشتر اهواز و آبادان اطلاع ندارید که هر سه شهر داور و مسابقات مکتوب داشته اند . کبوترای شوشتر مسافت 620 کیلومتر هوایی و 1000 کیلومتر زمینی رو زده اند . که زمان برگشت کبوترها هم باتوجه به مسافتشان معقول بوده . آقای عباسی بخدا هرچی بر علیه من گفتی و به اسامی مختلف نظر گذاشتی بر سر خودت سبز شد . من که ادعایی نداشتم تو بودی که با یک مسئله کوچک ( موقعی که نوشتم 5 کیلومتر کبوترای عباسی رها شدند) گر گرفتی و این همه داستان برای من درست کردی در صورتی که اگر کمی دقت کنی و فاصله هوایی اسلام شهر تا بعداز واوان را اندازه میزدی متوجه میشدی . اگر من هم اشتباه محاسبه داشتم میتونستی درست این مسئله رو به من گوشزدمیکردی نه اینکه قهر میکردی . در ضمن این رو بدون که من دردسری نه برای ولی نه برای حاج مهدی نه بزرگتر از اینها دارم . هرکسی که ازش غل و غش ببینم پدرم هم که باشه میزارمش کنار . تو هم این قدر سنگ بیگی رو به سینه نزن . آقای بیگی اگر کسی بهش زنگ میزنه و گله میکنه که نبا ید بره به کس دیگه ای بگه و امانت دار حرفهای مردم باشه .البته یک چیز خوبی شما داشتی که باعث شدی آدم دوست و دشمنش رو بهتر بشناسه و توی گزینشهایش دقت کنه .
بدرود

محمدعباسی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

باسلام خدمت شمادوست گلم اقاجوادماازاین دوعزیزیعنی اقای راهداری وعلی عباسی خواهش کردیم که این بحث علکی روتمام کنندولی انگاربرعکس شده پای دیگران هم وسط کشیدن اقاجواد من از شماخواهش میکنم که این دو عزیزاگرنظرات توهین امیزبرعلیه همدیگرگذاشتن شمابزرگی کنید ثبت نکنیدچون این هم سن وهمشهری ودوست هستند وگویا رفت وامدهم با هم داشتن اقای راهداری واقای عباسی بندوخیلی های دیگردوست داریم که شما اشتی کنیدمن از شماخواهش میکنم که دشمنی هاروپایان داده ودوستی رواغازکنیدوراه ماروباخوش فکری هم روشن کنیدباتشکرازشماکه یک روزی مثل چندروزاینده دوستان خوبی بودید ..........................................وشماجوادجان شرمنده که اینومیگم ولی گویا سایت شما تبدیل شده به شورای حل اختلاف حق نگهدارت باشد
همدیگر

با سلام خدمت شما دوست گرامی من هم از این 2 عزیز خواهش میکنم به این جریان پایان بدید و دست دوستی به سوی هم دراز کنید

سازنده پلاک بیگی09133357790 سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام آقاجواد این دوعزیز راهداری وعلی عباسی مدتی در وبلاگ من نظر میدادن آقای ولی حسینی وحاج مهدی ساجدی با تماس تلفنی ازمن خواهش کردن نظرات این دو عزیز راثبت نکم . سلام اقای راهدار واقای عباسی لطفا در کامت هایتا ن ازمن هیچ اسمی نبرید

سلام اکبر جان منم در جریان هستم و از همین جا اعلام میکنم این دو عزیز بیایند و این کدورتهای کوچک رو کنار بذارند و در کنار بقیه عاشقان کبوتر مسابقه دوستیشان رو اعلام کنند . هم اقای عباسی هم اقای راهداری به عنوان برادر کوچک شما خواهش میکنم کوتاه بیاییدو این داستان رو تمام کنید.

مدیر فروشگاه یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ http://kabootarahwaz.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما لینک شدید اگه مایل بودید ما رو هم با نام فروشگاه مجازی کبوتر در اهواز لینک کنید
kabootar-ahwaz.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما لینک شدید

سازنده پلاک بیگی09133357790 شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام آقاجواد باگرما چه میکنی این جاهم گرمه .نمونه جا آبی وجا تخمی توی سایت گذاشتم

سلام اقا اکبر گل . والا امسال 5 تا جوجه برام نموند همشون مردن اولین سالی بود که این وضعیت برام پیش اومد هر سال با وجود گرما حتی یک تخم و جوجه خراب ونمیمرد ازم نمیدونم مال مصمومیت غذای بوده یا ویروسی بوده خلاصه بد حالم گرفته شد ولی خدا بزرگه باز هم تلاش میکنم .انشالاه شما هم موفق باشید دوست گرامی.

محمدرضا راهداری شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://pigeonworld.blogfa.com/

درود بر شما
آقا جواد امیدوارم که توی این مسابقه برگزار بشه که تو و هومن امیدی مقام اول رو بیارید . البته آرزو دارم آقای ابطحی نفر آخر بشه (شوخی) . با پشتکاری که از تو سراغ دارم میدونم که این مسابقه رو برگزار میکنی نگران نباش . اگه یک نفر هم آمد باهاش برو و ناامید نشو .
بدرود

سلام کاکای خودوم . ممنونم اگه خدا بخواد با همکاری تمام دوستان بخصوص اعضای کلوپ هرمزگان در همین روزها جلسه ای برگذار میکنیم و به تمام مسایل مسابقه میپردازیم.

احسان چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ق.ظ

سلام جواد جان بابا ای ول خیلی فعال شدی دیگه بندر رو گرفتی تو دستت، می خوام نفر اول باشی توی تمام مسابقات، واست آرزوی بهترین ها رو دارم.

سلام احسان ممنونم کوکا تو اولین کسی بودی که از طریق نت باهات اشنا شدم و راهنمایی گرفتم .دوست دارم مقام بیارم ولی بیشتر از این خوشحالم که ما هم از این به بعد میتونیم مسابقاتی در بندر عباس داشته باشیم. وهر ساله بتونیم رقابت ورفاقت سالمی داشته باشیم.با ارزوی موفقیت برای شما و خانواده محترمتان.

قاسم مرادی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://pipa.ir

سلام جواد جان

جای تقدیر و تشکر داره بابت این همه زحمتی که میکشید

انشاالله امسال مسابقات پرشور و هیجانی رو برگذار کنید

آقا جواد این آدرس جدید کلوپ است به نام PIPA.IR

محبت کنید ما را با نام " بهشت کبوتران ایران " هم لینک کنید

مسابقات امسال کلوپ با رای و قرعه کشی به سمت شمال کشور تعیین شد و بهترین مکان رو تهران (پایتخت) انتخاب کردیم
قرار بر این شد که دو مستند ساز بزرگ کشور که در ضمینه طبیعت فعالیت دارند این مسابقه بزگ کشوری رو پوشش بدهند

شاد باشید

سلام قاسم جان شما همیشه به من لطف داشتید ممنونم انشالاه شما هم مسابقات پر شور ونشاط ی داشته باشید

جهانگیر انصاریان چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام آقای نامجو انشالله بتونید مسابقات را بخوبی راه اندازی کنید و موفق باشید من شما را لینک کردم اگر ممکن است شما نیز بنام کبوتر مسافتی بندر گناوه من را لینک کنید مرسی
kabotarbaz.ir

سلام برادر نامجو اسم وبلاگ من هست اسم خودم جواد کهنی کوچیک شماست /چشم حتما" لینک میکنم هم استانی عزیز

ساخت پلاک اکبر بیگی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام جواد جان تبریک میگم به 11عشق باز بندر به امیدروز جشن مسابقه خیلی خوشحل شدم.

سلام اکبر جان ممنونم

hafez یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ http://zbx.ir

سلام
جواد جان خوبی ؟ خوشی ؟ سرحالی ؟خبری ازت نیست . چراغ خاموش میایی خوزستان برمیگردی . ما رو هم که قابل نمیدونی ولی چون میگذرد خیالی نیست امیدوارم همیشه موفق باشی .
جواد جان ما بعد کلی گفتگو با بچه ها بالاخره روی تاریخ و مقررات به توافق رسیدیم دوست دارم یک نگاهی بندازی موفق باشی
http://zbx.ir/Forum/Catgory/21/Post/6

سلام حافظ جان خیلی دوست داشتم ببینمتون متاسفانه وقت کم و تعداد دوستان زیاد .فعلا دسترسی به اینترنت ندارم به زودی فعالیتم از سر میگیرم

وحید شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام مو بچه ی بوشهرم،خان اگه میتونین یه کم راهنمایی کنی واسه شناختن کبوتر پلاکی

سلآم کوکا آلآن دسترسی به نت ندارم سر فرصت چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد